söndag 25 januari 2015

Hallå hallå. 

Var så less igår när jag skulle sova att det kändes rakt jobbigt att blunda haha . 

Vaknade 5 imorse och trodde att jag försovit mig (till vad ??) men somnade om tack och lov. 

Max åkte iväg med sin pappa idag på paradisbadet  så jag gick och solade och sen så for jag och pappa ner på ishallen och brände av ett pass på skridskorna . 

Efter det så for vi och käkade och sen hem bara.  Beställde en byrå med Begnt idag så ikväll har jag byggt ihop den och är äntligen klar ! 
Älskar den ! Har ju sängborden också :)

Testade även att göra den berömda banan glassen idag , fick inte till konsistensen så jag tror jag får prova igen . Gjorde med kiwi också och det blev mer sorbet , gott iaf !  Tänkte göra med päron också , tror det kan bli hur gott som helst .

Nu ska jag käka lite popcorn för det har jag förtjänat och sen blir de sängen.

Puss å er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar