måndag 9 februari 2015

Hallå hallå.

Alltså på tal om min granne, han/hon/den/dom är säkert inte så kriminell på riktigt, det är bara något jag fått för mig. Säkert mycket tack vare boken som jag läser också, Så förlåt kära granne jag hoppas inte du/ni läser detta haha.  MEN man kan aldrig va för försiktig eller hur ?

Helgen då.
Ja i fredags så blev det handling innan vi hade BVC och sen for jag och Max hem. Vi bakade, käkade tacos och hade sovkompisar båda 2. Max har inte haft nån sovkompis förut så han var så glad så att han hade det.

Lördagen bestog av kalas, Max blev ju 4 år! Helt sjukt vad tiden går, stanna den ett tag snälla!
Var folk här från 10 till 18 så när kvällen kom och barnen sov och jag o Krille hade kastat oss i soffan så var man helt slut. Hade kunnat somna kl 8. Drog hem en film som visade sig vara bland det sämsta man sett (Birdman) så det blev nån film som gick på tv istället och sen slocknade vi ganska fort.
Supernöjd kille i hockeytröjan som han fick !'

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.

Puss å hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar