tisdag 3 februari 2015

Hej hej ...

Har precis lagt mig i sängen, orkade inte se klart Biggest loser ikväll. Invägningen tycker jag är det roligaste att se men det var säkert ingen ikväll ändå . 

Johan komme in och hämtade mig så åkte vi upp med Max på ålidhems vc. Han har ju inte varit så pigg sista 3 veckorna . Igår var han helt feberfri men idag var tempen uppe på 38.5!


Han har ju haft sån himla hosta och kräkts även över det och rosslig osv . 
Influensa blev domen så nu får han vara hemma resten av veckan (såklart) och vila upp sig . Han fyller ju år på lördag och då är det tänkt att vi ska ha kalas . Tills dess så ska han nog bli bättre annars blir det ett lugnt kalas :)

Nu ska jag mysa ner med min nya sovkompis som jag för övrigt hållt om 2 nätter i rad haha .
Kudden såklart! 
Ska läsa en stund och sen sova.

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar